Cum'è un strumentu di trasfurmazioni spessu usatu in l'industria di u legnu, i lame di sega multi-lame spessu causanu ferite à e persone è causanu perdite à l'imprese per via di l'operazione impropria di i travagliadori per via di u so funziunamentu à alta velocità. Allora cumu pudemu riduce è evità tali accidenti?
Avemu bisognu di capisce a lama di serra. A lama di sega hè cumpostu di parechji denti. I denti di a sega sò affilati è u numeru di denti ùn manca micca. A lama di sega intacta hè u requisitu basicu di l'usu, se ci hè un dente mancante ùn deve esse cuntinuu denti mancanti, è in u prucessu praticu, Se a tavola hà crepe, hè deve esse finitu. Inoltre, a fine di a lama di a sega hè generalmente perforata da u fabricatore per piantà u crack. Se ùn ci hè micca un buccu di crack, ùn pò micca esse usatu, soprattuttu nantu à a sega multi-lama.
Nantu à a premessa di assicurà chì a lama di a serra cumplessi e cundizioni sopra, pudemu inizià l'operazione. Prima di a serratura formale di u legnu, hè necessariu di assicurà chì a lama di a serra gira normalmente, è u legnu ùn deve micca vibrà. In casu di nodi di legnu duru, alimentate à una velocità constante. U sistema di alimentazione di a sega multi-lama hè una alimentazione uniforme di velocità, chì pò esse evitata.
Quandu a temperatura di a lama di serra hè troppu alta, deve esse rinfriscata cù l'acqua fridda, è a vitezza di a lama di serra cù un diametru di più di 600 mm righjunghji 2000 rpm, è deve esse rinfriscata da spraying acqua. Dopu chì u travagliu hè finitu, appughjà u buttone di arrestu d'emergenza è spegne l'interruttore principale.
Inoltre, s'ellu ùn aduprate micca una sega multi-lama, ma aduprate u funziunamentu manuale, avete bisognu di attentu à l'ajustamentu lentu se u percorsu di a sega devia, è ùn tira micca forza a lama di serra per prevene u periculu. L'equipaggiu cù lame di sega esposta richiede chì l'operatori è u persunale cunnessu ùn si stanu micca in a direzzione di a forza centrifuga di fronte à a rotazione di e lame di sega, è i braccia ùn ponu micca travaglià attraversu e lame di serra.