Cumu pulisce u vostruLame di sega
Dopu chì a lama di a sega hè stata aduprata per un bellu pezzu, a resina o a cola si unisce à u tagliu è u corpu di a serra. In più di a macinazione regulare quandu i denti cumincianu à sfondate, a lama di a sega deve ancu esse pulita regularmente. A pulizia regulare pò allargà a vita di serviziu, migliurà l'efficienza, rinfurzà assai l'effettu di taglio di a lama di a sega è riduce u risicu di u so rebound.
I passi per pulisce a lama di a sega sò i seguenti:
1. Precauzioni prima di lavà per pruteggiri l'ochji è e mani. Sguassate a lama di sega è mette in un bacinu, dopu aghjunghje un pulitore di resina è lasciate ammorbidisce u residuu nantu à e lame di sega, aspittendu un periudu di tempu.
2. Pigliate a lama di a sega è pulite u so bordu esterno cù una spazzola di nylon è sguassate ogni testa di cutter di carburu in a direzzione di a serratura.
3. Aduprate una spazzola per pulizziari a rùbbrica trà ogni dente di serra. Se u residuu ùn hè micca faciule da pulisce, pudete aduprà un scrub pad per pulizziari.
4. Sciacqua ogni schiuma restante da a lama di a serra cù acqua pulita.
5. Hè assai impurtante di mantene a lama di sega secca per chì a lama di serra ùn hè micca faciule per rust. Asciugà a lama di a sega secca cù una spugna di carta, è poi secca bè cù un secadoru di capelli.
6. Utilizendu una tela senza polveri, assicuratevi chì i dui lati di a lama di a serra sò uniformi cù lubricante seccu. Quandu tutti sti passi sò cumpletati cù successu, a pulizia di a lama di a sega hè fatta.
A volte l'effettu di taglio di a lama di a sega ùn hè micca sodisfacente, per piacè ùn lanciate micca in fretta. Pò esse chì u mantenimentu regulare ùn hè micca ghjuntu.