Prima di sceglie a lama di diamante ghjusta per a vostra applicazione, hè d'utile sapè cumu sò fatti è cumu funzionanu.
Avè sta cunniscenza assicurerà una sperienza riescita in u vostru situ di travagliu.
Cumu sò fatti i lame di diamanti?
I lame di diamante sò custituiti da dui cumpunenti: u core d'acciaio è u segmentu.
1. Steel Core: Support Part
U core hè tipicamente un discu di metallu pianu tondu utilizatu per sustene i segmenti esterni. U diamante pò esse attaccatu à u core cù a brasatura à vacuum, sinterizzazione, o saldatura laser.
Attachment Brazed o Sinterizzatu à Vacuum
U livellu di prucessu utilizatu per fabricà u core hè in relazione cù i metudi di attache. U costu più bassu, e lame di volumi più altu utilizanu un prucessu di attache brasatu o sinterizzatu. Le lame brasate e sinterizzate a vuoto sono destinate a tagliare a secco materiale morbido su equipaggiamenti di bassa potenza. I nuclei utilizati per queste pale sò tipicamente assai simplici è ùn sò micca sottumessi assai di i passi di e lame per applicazioni più aggressive.
Attrezzatura saldata laser
Di e trè forme più cumuni di appiccicà i segmenti à u core, è da luntanu u metudu chì rende u ligame più forte à u core, hè a saldatura laser. Cum'è u pioniere in a saldatura laser, Norton cuntinueghja à sviluppà è perfezzione tecniche di saldatura laser. L'applicazioni più aggressive per i lame di diamante implicanu l'usu di l'equipaggiu di cavallu più altu chì taglianu materiali più duru à umidi à una profondità di taglio assai più grande. I nuclei d'acciaio per queste applicazioni aggressive sò più grossi, trattati termicamente, precisi in terra è tensionati. U spessore supplementu è u trattamentu termale permette à u core di sustene u stress di flexing di l'equipaggiu più pesante è di più cavalli. A macinazione di precisione nantu à a superficia minimizza a resistenza mentre a tensione stabilisce a planezza di a lama à un intervallu specificu di rpm.
2. Segmentu: Cutting Part
U Segmentu hè custituitu da dui cumpunenti: ligami di diamanti è metalli.
a. Cristalli di diamanti (tagliati)
U diamante utilizatu hè fabbricatu o sinteticu in uppusizione à naturali. U diamante fabbricatu hè preferitu à u diamante naturali perchè e caratteristiche chjave cum'è a forma di cristalli, a dimensione è a forza ponu esse strettamente cuntrullate attraversu u prucessu di fabricazione. A capacità di cuntrullà e caratteristiche chjave di u diamante sinteticu permette una predizione precisa di a velocità di taglio è a vita di a lama, è ancu una ripetibilità consistente. Certi altri fattori impurtanti à cunsiderà nantu à u diamante sò:
• quantità di diamanti in u segmentu
• qualità di u diamante in u segmentu
• dimensione di u diamante in u segmentu
A quantità di diamante:
A quantità di diamante in u segmentu hè variabile è esige più cavallu mentre u cuntenutu di diamante hè aumentatu in u segmentu. Simply put it significa chì cum'è più diamante hè aghjuntu à u segmentu, più cavallu hè necessariu per fà a lama cut. In termini pratichi, questu significa chì e lame per seghe d'alta putenza anu più diamante in u segmentu.
Qualità di u Diamante:
A qualità di u diamante determina a capacità di u diamante individuale per resiste à u calore è mantene un puntu forte. I diamanti megliu ponu mantene un puntu più longu à a temperatura più alta.
Dimensione di u Diamante:
Infine, l'ultima cosa da cunsiderà hè a dimensione di u diamante. E dimensioni di i diamanti di l'individuu sò specificate in intervalli di maglia cum'è 25-35 o 50-60. Quantu più altu i numeri, più fini sò e particelle individuali. In l'applicazione pratica, u diamante più fine hè utilizatu per materiale criticu duru cum'è Chert o Quartz, mentre chì u diamante più grande più grossu hè utilizatu per materiali morbidi cum'è l'asfaltu è i mattoni di argilla rossa.
b. Sistema di Bonding (Wears)
U ligame hè una mistura di polveri metalliche aduprate in diverse combinazioni per ottene tassi di usura specifichi. Un ligame currettamente formulatu tene udiamante in u locu, solu abbastanza longu per ottene u massimu usu da i punti di diamante prima di liberà a petra è espone u prossimu stratu di diamante.
U tassu di usu per u segmentu pò esse simplificatu à a capacità di un metallu per resiste à l'usura da l'abrasione. I metalli cù resistenza à l'abrasione bassa cum'è u bronzu sò cunsiderati morbidi. I ligami morbidi sò principalmente custituiti da metalli morbidi cum'è u Bronzu è sò cumuni quandu si taglianu materiale assai duru menu abrasiu cum'è a porcellana. I ligami duri sò soprattuttu custituiti da metalli duri cum'è Carbide di tungstenu è sò cumuni quandu si taglianu materiali abrasivi assai morbidi cum'è asfaltu o béton appena versatu.
U megliu modu per ricurdà l'applicazione di u ligame à u materiale hè "l'opposti si attrae" - ligami duri per materiali abrasivi morbidi, mentre chì ligami morbidi sò usati per materiali duri menu abrasivi. In certi casi estremi, hè pussibule solu ghjudicà a durezza di a lama nutendu u culore di u segmentu. Perchè e lame morbide cuntenenu a maiuranza di Bronzu, e lame morbide per i materiali estremamente duru anu una tinta gialla à u segmentu.