Caratteristiche è informazioni di a lama di sega circulare
A nostra selezzione di prudutti hè custituita da lame di sega circular di alta qualità dispunibili per l'usu in seghe portatili, senza fili è cartoleria. I lame di sega sò dispunibuli in cunfigurazioni per a maiò parte di l'applicazioni, da lame per scopi generale à disinni altamente specializati. Tuttu dipende di quantu lama vulete, è questu hè spessu una quistione di materiale di custruzzione è quantità di usu.
Lame de scie circulaire et conditions :
Quì sottu hè una lista di termini è illustrazioni per a Lama di Sega Circular per aiutà vi à sceglie a lama adatta per u travagliu ghjustu:
Lame de scie anti-kick:Un particulare designu di spalla di a lama di sega circolare (CSB) chì hè ingegneria per migliurà a facilità di taglio è riduce l'effettu di a lama di sega chì si rimbalza per via di l'alimentazione eccessiva. Arbor: L'arbre di u mutore di a sega chì gira a lama di a sega. Spessu chjamatu mandrinu.
Bore:L'arburetu da quale a lama di serra hè muntata nantu à a serra. Disponibile in diverse dimensioni. Dimensione di u foru nantu à a lama.
Bisellu:Angoli nantu à un dente di carburu CSB. I denti ponu avè un bisellu unicu, dui bisellu o senza bisellu. Tipi di biselli ponu alterne da dente à dente nantu à una lama data. U bisellu hè ciò chì dà à a lama u so mudellu di tagliu specificu.
Cippatrice: Un strumentu di taglio chì hè piazzatu trà e lame fora di un set dado per aghjustà a larghezza di u cut.
Chipping:A cundizione causata quandu a lama di a sega s'eleva è strappa i fibri di legnu mentre esce da u materiale. Questu face chì i bordi sò ragged.
Rivestimentu: Rivestimenti formulati apposta chì restanu lisci. Rivestimentu di una lama reduce u calore in 2 manere. Minimizza l'attrito è u ligame è resiste à l'accumulazione di pitch è di gomma.
Lame de scie combinée :Lame di sega aduprate sia per strappare (tagliare cù u granu di u legnu) è crosscutting (tagliare à traversu u granu).
Crosscut: Taglià o sega contru / à traversu u granu di u legnu. Cutter: Lame fora usate in lame dado.
Slot di espansione: I spazii chì permettenu una lama per espansione mentre si riscalda durante u tagliu. Elimina a deformazione rinfrescendu a lama.Ferru:Di o chì cuntene ferru.
Lame de scie de finition :Una lama di sega cù un numeru di denti più altu per furnisce tagli più lisci. Tipicamente si riferisce à 7 1/4 inch lame cù più di 40 denti è 10 inch lame cù più di 60 denti. Lama di sega a cornice: Lame di sega a punta di carburo usate per eseguire tagli veloci in tutti i tipi di legno (u taglio più veloce si ottiene con lame di sega con un numero di denti più basso).
Kerf:Questa hè a larghezza di u tagliu, cumpresu u grossu di u platu d'acciaio più qualsiasi sopra à una lama di carburu.
Lame de scie à usage général : Lame di sega per i denti più bassi. Adupratu principarmenti per u taglio trasversale veloce è strappatura.
gola : U spaziu trà i denti chì sguassate u pezzu di travagliu o chips dopu à u cut.
Grind: Ci sò parechji tipi di grinds di denti, uni pochi di i basi sò:
Flat Top Grind (FTG)- U megliu per strappare.
Bisellu superiore alternativu (ATB)– per tagliare, tagliare e tagliare.
Triple Chip Grind (TCG)- perfettu per materiali abrasivi duri cum'è metalli non ferrosi, legni duri è plastichi.
Tri-Grind (TRI)- Macinazione cumminata
Terra cavu: Un bordu bisellu cuncavu nantu à un strumentu.
Angulu di ganciu: U "angolo di attaccu" di i denti. I materiali più duri è più fragili necessitanu un angulu più pocu per facilità a pressione contr'à i materiali è riduce u chip out. I materiali Soter necessitanu un angulu più forte per riduce u chip out.
Mitra: U prucessu di taglià u materiale per un joint angle uguale. Non ferru: Materiali o metalli chì ùn sò micca o chì cuntenenu ferru, cum'è l'aluminiu, u ramu, l'ottone è u piombo.
Piatto: U corpu d'azzaru di u carburulama nantu à quale i denti sò saldati. Aviò: In u travagliu di legnu, per fà una superficia liscia o uniforme.
cunigliu: Un tagliu apertu fattu longu à a riva di un pezzu di travagliu chì riceve o interlocks cù un altru pezzu per furmà una articulazione.
Ripping: U prucessu di sega una tavola in a direzzione di u granu di u tavulinu.
Sorte currendu:A quantità di muvimentu da sinistra à diritta chì una lama di sega face durante u funziunamentu. Spessu chjamatu wobble o warp.
Collu di rinforzu:Un collu pianu chì si monte nantu à l'arbureti di a sega direttamente vicinu à a lama. Sò usati per fà taglii più precisi è ammortizzanu u sonu generatu da a sega.
Shim: Un pezzu di materiale sottile, spessu affucatu, cum'è metallu o legnu, usatu per riempie u spaziu trà e cose. In l'operazioni dado, un discu tondu utilizatu per fà un tagliu più largu.
strappare:Una cundizione in quale a lama di sega strappa u granu di un pezzu di travagliu.
temperatu:Per portà a piastra d'acciaio di una lama di sega à a durezza desiderata per rinfriscà è rinfriscà.
Lame di sega sottile: Una lama di sega cù un kerf ridutta, o larghezza di tagliu.