1. Dopu avemu cumprà a lama di sega di diamante, s'ellu ùn avemu micca bisognu di usà à quellu tempu, ùn tocca micca u cutter head in a sega di diamante cù e vostre mani, perchè u fabricatore di solitu sprays una strata di anti- pittura di ruggine nantu à u cutter head. Se tuccate, hè faciule per sbuchjarà a vernice antiruggine, chì espone a lama di a sega di diamante à l'aria è l'ossidarà, chì pruvucarà a ruggine è affetta l'aspettu di a sega di diamante.
2. Quandu avemu cumprà una lama di sega di diamante, avemu bisognu di trattà cun cura, perchè una caduta pesante pruvucarà a deformazione di a lama di sega, perchè i capi di taglio di a lama di sega di diamante ùn sò micca tutti à u listessu livellu. In questu casu, quandu avemu tagliatu a petra , A lama di sega di diamante hè curvata, chì ùn solu affetta a qualità di a sega, ma ancu ùn pò micca tagliate bè a petra.
3. Quandu a lama di sega di diamante hè usata, u sustrato deve esse prutettu, trattatu cù cura, è ùn deve esse abbandunatu, perchè u sustrato di a sega di diamante pò esse reutilizatu. Se u sustrato hè deformatu, ùn serà micca pussibule di saldà u cutter head. Piglià una bona cura di u sustrato hè equivalente à cumprà una nova lama di serra per un prezzu.